Μεθώνη Μεσσηνίας

by - Σεπτεμβρίου 14, 2017


Μεθώνη!


Ένα τέτοιο μέρος αξίζει να το δει κανείς αν σε βγάλει ο δρόμος προς τα κει!!


Όμορφο μέρος γενικά αλλά το κάστρο είναι εκείνο που ξεχωρίζει! 
Λένε πως αξίζει να πας ως τη Μεθώνη μόνο για το κάστρο. Και νομίζω πως έτσι είναι.

Μεθώνη!


Η ομορφιά του οχτάγωνου οχυρού μέσα στη θάλασσα δε συγκρίνεται!

Μεθώνη!


Μεθώνη!


Μεθώνη!


Μεθώνη!


Μεθώνη!


Και φυσικά όταν δύει ο ήλιος όλα αλλάζουν αποχρώσεις και γίνονται απλά υπέροχα!!

Μεθώνη!



Μεθώνη!



Μεθώνη!


Αυτά από την όμορφη Μεθώνη! Λίγα λόγια και πολλές εικόνες!

Καλησπέρες!!!

You May Also Like

4 Comments

  1. Αχ έχω πάει!! Είναι πάρα πολύ ωραία!!!
    Φιλάκια Ελένη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω πάει με το σχολείο αλλά κι αργότερα με παρέα, μα πάνε τόσα χρόνια ...
    Δεν θυμάμαι και πολλά , μα έτσι κι αλλιώς είναι όμορφη η Πελοπόννησος μας ε;
    Φιλάκια πολλά Ελένη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας παράδεισος η Πελοπόννησος από τη μια άκρη μέχρι την άλλη Αριστάκο μου!!!!
      Τα φιλιά μου από τα νότια!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: