Τρέξε

by - Μαρτίου 01, 2017



Τρέξε. Τρέξε, μ' ακούς; 
Με όση δύναμη έχουν τα πόδια σου. Το κορμί σου. Η Ψυχή σου.
Τρέξε να σωθείς. Να γλιτώσεις.


Θα μπορέσεις το ξέρω. Πάντα στο τέλος, όλα τα μπορείς.
Μη σταματήσεις πουθενά. Και μη διανοηθείς να γυρίσεις πίσω. Για κανένα λόγο. Ακούς;
Ακόμη κι εμένα να μ’ ακούσεις να σε φωνάζω για να γυρίσεις πίσω, μην το κάνεις. Παγίδα θα 'ναι. Αφού με ξέρεις τώρα. Σου στήνω παγίδες. Συνέχεια. 
Θέλω να σε βλέπω να πέφτεις μέσα. Να πέφτεις με τα μούτρα στη λάσπη. Και μετά να κλαις. Και το κλάμα να γίνεται λυγμός. Κι εσύ αξιοθρήνητη. Λάσπες και δάκρυα να μπερδεύονται. Να σε λυπάμαι. Να σε χρειάζομαι. Να σε μισώ. 
Και μετά να τρέχω και να σε αγκαλιάζω. Να σε σφίγγω πάνω μου. Μέχρι να σε σκάσω.

Γι αυτό ρε σου στήνω παγίδες. Για να με έχεις ανάγκη. Για να έχω την ευκαιρία να σε σφίγγω πάνω μου. Να σε μυρίζω και να νομίζω πως σε γεύομαι.

Εσύ όμως προχώρα. Τρέξε. Τρέξε μέχρι εκεί που δε μπορείς. Εγώ θα σε καμαρώνω. Το πείσμα σου. Την εμμονή σου σε εκείνα που αφήνεις να σε κυβερνάνε.
Τρέξε! Τρέξε και φτάσε στην πόρτα.
Κάτω από το πατάκι θα βρεις το κλειδί.


Αυτό (και άλλα πολλά) είδα μέσα σε αυτή τη ταλαίπωρη φωτογραφία ! !

You May Also Like

16 Comments

  1. Εκπληκτικό!!! Λενιώ μου δεν έχω λόγια!!!
    Μάκια γλυκά κοριτσάκι μου
    Καλό μήνα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό ,να είσαι καλά Ελένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετικό!!!
    Καλό μήνα Ελένη μου!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλούς δρόμους Ελενάκι μου!
    Πολύ δυνατό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα το έλεγα πολύ όμορφο Ελένη.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ο λόγος δικός σας: