Εσείς θα μου πείτε μια ιστορία; (ένα μικρούλι δρώμενο)

by - Ιανουαρίου 19, 2017

Ελάτε-να-πούμε-ιστορίες

Τι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία;;


Από ότι θα έχετε καταλάβει η αφεντιά μου μόνο κλασική μάνα-νοικοκυρά δεν είναι. Ανάμεσα λοιπόν στις άλλες λόξες (βλέπε χειροτεχνίες, κατασκευές, βασανιστήρια των λέξεων κτλ) έχω και τη λόξα της φωτογραφίας. Ναι ξέρω, είναι ψιλό τρελό να παίρνεις τους δρόμους για να βγάλεις φωτογραφίες αντί να κάθεσαι στο σπίτι σου και να μαγειρεύεις ας πούμε για τα παιδιά σου. Αλλά είπαμε η λόξα!

Μια μέρα λοιπόν σαν όλες τις άλλες (εκείνες ντε που παίρνω τους δρόμους αντί να κάτσω να μαγειρέψω) έκατσα και καμάρωσα ετούτο το μαγικούλι μέρος της φωτογραφίας κι όταν άρχισε να βρέχει χώθηκα στο αμάξι και περίμενα να γεμίσει το τζάμι ψιχάλες για να βγάλω μια φωτογραφία (όχι ότι δεν είχα τραβήξει ήδη κοντά στις 100)... αλλά σε δουλειά να βρισκόμαστε. 


Την ανεβάζω στο  facebook για να καμαρώσουμε παρέα τη προκλητική ομορφιά αυτού του τόπου κι έρχεται η καλή μου η Γιάννα και με προκαλεί να ντύσω τη φωτογραφία με κείμενο!
"Όχι καλή μου, όχι εγώ... αλλά εσείς!"

Εσείς θα χωθείτε στην εικόνα και θα μου πείτε... 
Τι βλέπετε! 
Τι ακούτε! 
Τι μυρίζετε! 
Τι αγγίζετε! 
Τι γεύεστε! 
Τι αισθάνεστε!

Κι αν έχετε παιδιά τσιγκλήστε τα να σας πουν κι εκείνα τι βλέπουν στη φωτογραφία! ή ποιον! ή ποιους! 

Δε θέλω να σας απογοητεύσω, αλλά τα παιδιά βλέπουν πολύ καλύτερα πράγματα από τους μεγάλους!

Εγώ θέλω να δω κείμενα! ιστορίες! αισθήματα στο "χαρτί"! Θέλω εν ολίγοις, να δω τις αναρτήσεις σας! τώρα αν δε σας βγει... αν δε προλαβαίνετε... αν οτιδήποτε αν... Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!!

Πάμε; Εννοείται πως για ότι ετοιμάσετε με σκουντάτε, ναι; Εννοείται επίσης πως συμμετέχετε όσες φορές θέλετε! Μέχρι τέλος Φλεβάρη λέμε για αρχή.

Οι σκέψεις σας:

Ξεδιάντροπα  από τη Γιάννα (υπεύθυνη για τα ντυσίματα και τα γδυσίματα αυτής της φωτογραφίας) και το  όταν γεννήθηκα ξανά!
Ένας άλλος κόσμος από τη Μαρία και το mytripssonblog!
Σηκώνοντας το τοίχο του παραδείσου από την Κυριακή!
Μονάδα φροντίδας ηλικιωμένων "η Γαλήνη" από τη Μαρία και το Απάγκιο!
Σταγόνες βροχής από τη Γιάννα Δώρα ψυχής από το άλλο της μισό και το mamakoulas!
Στο καταφύγιο του έρωτα από την Αλεξάνδρα και το abuttononthemoon!
"Μας προκαλεί ξεδιάντροπα αυτός ο ομορφόκοσμος εκεί έξω" είπε... από την Αθανασία και το creationswithfantasy!
Αν έβρεχε δάκρυα από τη Μαρία και το mommyjammi!
Στην άκρη του δρόμου από τη Σωτηρία και το mylittleworld!
Θυμάσαι; από την Αντωνία και το crazytouristsblogging!
Το πατρικό σπίτι από την Ελένη και το Στα μονοπάτια της φαντασίας μου!
Η προκλητική ομορφιά των βροχερών αισθημάτων από τη Μαρία και το συλλέγω στιγμές!
Μια εικόνα... μια πρόκληση... μια πρόσκληση... από Τη Βασιλική και το οι μικρές μου στιγμές!
Πέφτει βροχή μες τη σιωπή... από τη Ματίνα και το Bre Melaxrinaki!
Η απαγωγή της χιονάτης από την Αλεξάνδρα και το thewomansmagazine!
Το σπιτάκι του βιβλίου... από τη Μαρίνα και το τo e-περιοδικό μας!
Τα... μελλούμενα..! από τη Σμαραγδένια και το smaragdenia-roula.blogspot!
Η βροχή της καρδιάς από τη Μαριάννα και το Ονειρόκοσμο!
Επιστροφή στο σπίτι και η συνέχεια από τη Μαρία και το Ότι ονειρευόμαστε είμαστε!
Και μετά τη βροχή; από την Άννα και το Working mama!
Η επιστροφή της άσωτης από την Τούλα και το Lol moms

Καλησπέρες ομορφόκοσμε!! 

You May Also Like

78 Comments

  1. Βρε μουρλοκομειο, ήξερα ότι θα προκαλέσεις, όχι όμως χωρίς να γράψεις κείμενο πρώτα!! Εννοείται θα γράψω, απο χθες σκέφτομαι την υπέροχη φωτογραφία σου.. Και θα ρωτήσω και το μαϊμούδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!!! καλό μου τρελό παιδί!!!!
      Κι εγώ στο μυαλό έτοιμο το έχω!!!! αλλά πρώτα θέλω τα δικά σας!!!!

      Διαγραφή
  2. Με βάζεις σε πειρασμό... Ίσως το επιχειρησω κάποια στιγμή πριν εκπνεύσει το 2017!
    Υπεροχη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη εικόνα που μόνο έμπνευση θα μπορούσε να δώσει.
    Έτοιμη η ανάρτηση!
    http://tokeimeno.blogspot.gr/2017/01/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου τα είπες όλα!!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που άφησες ένα κομμάτι από τις σκέψεις σου εδώ!!!!!!
      Τα φιλιά μου από το νότο!!!!

      Διαγραφή
  4. Ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύριακο, να βρω χρόνο να κάτσω να γράψω.
    Όμορφη φώτο!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περιμένω!!! ένα ολόδικο σου κομμάτι σκέψεις!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ελένη μου άργησα λιγάκι, αλλά είχα διάφορα που με κράτησαν μακριά για λίγο.
      Μόλις γύρισα σπίτι, θα κάνω το μπανάκι μου και θα αρχίσω να γράφω.
      Μόλις τελειώσω θα το αναρτήσω. Λογικά μέσα στις επόμενες ώρες, θα στο έχω έτοιμο.
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
    3. Βροχερά λόγια!! ότι πρέπει για αν πλύνεις τη ψυχή σου!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα, υπέροχη εικόνα! Θα επανέλθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη όπως το πας δεν θα ξαναδούν φαγητό οι κατσαρόλες μας.
    Πολύ μου άρεσε η φωτογραφία σου και τα χρώματα που αιχμαλώτισες πίσω απ' το βρεγμένο παρμπρίζ.
    Θα συμμετέχω με μεγάλη μου χαρά κι εγώ:-)
    Υ.Γ. Τελικά εκείνη τη μέρα τι τους τάϊσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα Μαρία!!! δε πειράζει θα τρώμε μακαρόνια!!! Μακαρόνια με πολλούς και διάφορους τρόπους!!
      Θα σε περιμένω να αφήσεις ένα κομμάτι σκέψεις με πολύ μεγάλη μου χαρά!!!!
      Εκείνη τη μέρα ξέρεις τι φάγαμε;;; χε χε χε μακαρόνια!!!!!

      Διαγραφή
  7. Ρε σου έχω πει ότι σε πάω; Δεν είσαι εσύ κλασική μάνα, γυναίκα,παιδί, άνθρωπος και οποιαδήποτε άλλη ιδιότητα... είσαι ξεχωριστή προσωπικότητα.
    Με ιιντριγκάρει και μόνο πως μας προτρέπεις να πούεμ τι βλέπουμε, τι ακούμε κλπ.
    Θα προσπαθήσω να γράψω, αν μου βγει! Χιχι!!! 😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι μάνα εγώ! έχω 3 παιδιά!! μη με βλέπετε έτσι!! χε χε χε
      Αυτό είναι το ωραίο! να δούμε όλοι την ίδια εικόνα κι ο καθένας να δει κάτι αλλιώτικο!!!!
      Σε περιμένω!!!!
      Σιγά μη δε σου βγει εσένα!!!

      Διαγραφή
    2. Κυρία μου, έτοιμη και η δική μου ανάρτηση! Σ' ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες αφορμή.....
      http://www.syllegw-stigmes.gr/2017/01/dromeno-h-proklitiki-omorfia-ton-aisthimaton.html

      Διαγραφή
    3. Κυρία μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την όμορφη συμμετοχή!!!!

      Διαγραφή
  8. Ελενακι μου αυτη τη φωτο σου τη σκεφτομουν πολυ ωρα και τωρα διαβαζω δυο κειμενα για τη φωτο αυτη και ηδη ταξιδευω σε λεξεις εικονες και παραγραφους... Να με περιμενεις κι εμενα τρελοκοριτσο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται σε περιμένω!!!! να μας ταξιδέψεις κι εσύ!!! Σκούντα με όμως ναι;;;

      Διαγραφή
  9. φανταστική φωτογραφια..δινει εμπνευση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μας τι βλέπεις!!!!
      περιμένω τις σκέψεις του, τις ιστορίες σου ή ότι άλλο σου βγει!!

      Διαγραφή
    2. 2 αναρτησεις!!! μια δικια μου https://mamakoulas.blogspot.gr/2017/01/blog-post_16.html
      και μια του Αντρα μου https://mamakoulas.blogspot.gr/2017/01/blog-post_22.html
      με αγαπη!!

      Διαγραφή
    3. Σας ευχαριστούμε πολύ οικογένεια!!!

      Διαγραφή
  10. Ελένη μου συγχαρητήρια για τη μαγευτική φωτογραφία!
    Η δική μου ιστορία, ήρθε τόσο γρήγορα που με ξάφνιασε...εδώ μπορείς να τη διαβάσεις:
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2017/01/astrangeriver.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δική σου ιστορία Μαράκι μου λαρεσε πάρα πολύ! στα είπα και στο μπλογκ!! μας πήγες ταξίδι κανονικό!! χε χε χε
      Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες την ιστορία στο καρυδόσπιτο μου!!!!

      Διαγραφή
  11. "Ουπςςς, φαίνεται σα να βγήκα απ' το βαθύ δάσος", σκέφτηκε the hare who lost his spectacles.
    https://www.youtube.com/watch?v=q-wT6fkDg8k&list=RDq-wT6fkDg8k#t=104

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχος ήχος!! να σε πιάνει από χεράκι σαν παιδί και να σε πάει κάπου μακριά!!! μακριά κι όμορφα!!
      Σε ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  12. Ευτυχως που αφησες ολοκληρο μηνα να σκεφτουμε..χα..χα..αλλα βλεπω οτι όλες πηρανε φωτια.. Ελενη μου..
    Υπεροχη εικονα για να εμπνευστείς..!! δεν ξερω αν μου ερθει κάτι..αν μου ερθει ... να εισαι σιγουρη οτι θα σε σκουντήσω.. στο μεταξυ θα πηγαινω να διαβαζω τις ιστορίες που γραφουν τα κοριτσια... Ελένη μου φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται θα με σκουντήξεις!! γαιτί αλλιώς... χαθήκαμε ... χε χε χε
      Τα φιλιά μου Ρούλα!!

      Διαγραφή
  13. απαπα! Αν δεν με τσιγκλούσες χαμπάρι δεν θα έπαιρνα!
    Πάω να δω τι έκαναν οι φιλενάδες και θα σου πω αν θα τα καταφέρω.
    Είναι που τα έχω μπήξει να αποσυρθώ για λίγο....
    Αλλά δεν μου πάει και η καρδούλα να σε κακοκαρδίζω Ελενάκι μου γλυκό!
    Φιλάκια πολλά ( και θα ξανάρθω να σου πω ♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού ξέρουμε τώρα!!! μερικές (ονόματα δε λέμε) θέλουμε το σκούντηγμα μας!! αλλιώς... χε χε χε χε
      Η συνέχεια γνωστή!!
      Τα φιλιά μου Αριστάκο!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη φωτο, προκλητική πρόσκληση! Κατι σε μυθιστόρημα μου βγαίνει, αν βγει τελικα σε σκουντάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε!!! το πας μακριά! κι εγώ έτσι... το χω ξεχειλώσει!!
      Σκούντα με ναι;;;

      Διαγραφή
  15. Πλακα κανετε? Πωωωωω θα προσπαθησω να βρω χρονο και γι αυτο! Τι υπεροχη σκεψη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να 'μαι πάλι! Με συμμετοχή! Που ελπίζω να μη "βαρύνει" το δρώμενο...: http://abuttononthemoon.blogspot.gr/2017/01/imagestories.html
    (Αν προλάβω, θα γράψω και μια δεύτερη, που στριφογυρίζει στο μυαλό μου... Όπως καταλαβαίνεις, μακαρόνια τρώω κι εγώ συχνά!!!)
    Kαλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν οι σκέψεις μας βαραίνουν είναι μόνο για καλό!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Και για τα μακαρόνι μη το συζητάς!! το αγαπημένο μας φαγητό!!!
      Περιμένω την επόμενη ανάρτηση!! νόστιμα τα μακαρόνια!! χε χε χε

      Διαγραφή
  17. Σε ακολουθώ... στην φωτογραφία σου γλιστράω... εντός ημέρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. με το που το είδα... έτρεξα! ευκαιρία για έκφραση!

      Διαγραφή
    2. Ζήνα σίφουνας το Μαράκι!!! Μας έστειλε πρωινιάτικα!!

      Διαγραφή
  19. Αυτή η φωτογραφία σου με κυνηγάει μέρες τώρα! Ξέκλεψα λίγο χρόνο και σε σκουντάω λοιπόν!
    http://mylittleworld.gr/?p=1317

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανε και σε κυνήγησε!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!!!!
      Σμουτς!

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη η "λόξα" σου για την Φωτογραφία,
    γιατί βλέπω μια από τις πιο ωραίες φωτογραφίες
    που συναντώ τελευταία! Μακάρι να βρω μυαλά για
    να γράψω κι εγώ μια ιστορία.. Πολλά φιλιά! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πετράδι!!!
      Χώσου μάσα στη φωτογραφία, κι αν βρεις χρονο άφησε ένα κομματι σκέψεις από δω!!!

      Διαγραφή
  21. Η φωτογραφία σου μου αρέσει πάρα πολύ, καθώς και η ιδέα σου να γράψουμε μια ιστορία. Έτσι έγραψα και εγώ μια ιστορία, θα την βρεις εδώ: http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/2017/01/blog-post_26.html
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ που μοιράστηκες το δικό σου κομμάτι σκέψεις εδώ στο σπιτικό μου!!!!

      Διαγραφή
  22. Κατ αρχήν να καλησπερίσω το όμορφο "σπιτικό" σου εδώ Ελένη. Επίσης να σε συγχαρώ για όλες αυτές τις καλλιτεχνικές και όχι μόνο δραστηριότητές σου που δείχνουν ενεργό και μη παραιτημένο άνθρωπο με αναζητήσεις και κέφι.
    Πολύ όμορφη η εικόνα σου, λατρεύω αυτό το θολό της βροχής. Κρατώ την παραίνεσή σου για συμμετοχή αν δω κάτι αξιόλογο να μούρχεται στο μυαλό.
    Να σου ευχηθώ ολόψυχα καλές εμπνεύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρες Γιάννη!! καλώς ήρθες από δω!!! Μη σκουπίζεις πόδια! μπες έτσι!!!
      Θα χαρώ να δω την ιστορία σου εδώ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Αυτή σου η εικόνα μου έφερε χιλιάδες σκέψεις στο μυαλό.
    Αν καταφέρω και γράψω την ιστορία που σκέφτηκα, θα σε σκουντήσω.
    Πάω να διαβάσω όσες ιστορίες δεν διάβασα ακόμη.
    Καλό βράδυ. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήρθα να σκουντήσω για τη δεύτερη συμμετοχή μου: http://thewomansmagazine.blogspot.gr/2017/02/delamentas.html
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ελένη μου, ετοιμάζω ιστορία!!! Τι ωραία ιδέα, βρε κούκλα μου!!!
    Θα σε ενημερώσω ξανά, φιλιά και καλό μήνα
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έτοιμη, τη δημοσίευσα και την καταθέτω...
    Ελένη μου, πολλά ευχαριστώ για την πηγή έμπνευσης!!!
    Φιλιά, καλό σ/κ!!!
    https://toperiodikomas.blogspot.gr/2017/02/to-spitaki-tou-vivliou.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ για το δικό σου κομμάτι σκέψεις που μας χάρισες!!!!!!
      τα φιλιά μου κορίτσι!!!!

      Διαγραφή
  27. Ηρθα να σε σκουντησω Ελενη μου για θα δεις τι ειδα και εγω με την σκέψη μου και με την σειρα μου πίσω απο το τζαμι της υπέροχης βροχερής σου φωτογραφιας..δες εδώ...http://smaragdenia-roula.blogspot.gr/2017/02/blog-post.html φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε ευχαριστώ πολύ πολύ για την όμορφη συμμετοχή!!!!!
      Τα φιλιά μου από το νότο!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ελενη μου.. για ποσο νοτο μιλάς;γιατι και εγω στον νότο είμαι πιο νοτο δεν έχει..χα..χα.. φιλακια
      σε ευχαριστώ για την επίσκεψη...

      Διαγραφή
    3. Σμαραγδάκι Σπάρτη εδώ!!!!
      Εσύ Κρήτη;;; εκεί σταματά ο νότος της Ελλάδας!! χε χε χε

      Διαγραφή
    4. Κρητη εδώ πιο Νότο δεν εχει...χα..χα.. φιλακιαααα!

      Διαγραφή
  28. Σου αφήνω τη δική μου συμμετοχή εδώ: http://onirokosmos-art.blogspot.gr/2017/02/i-vrohi-tis-kardias.html
    Ίσως - λέμε, τώρα! - να προλάβω να επανέλθω και με μία ακόμα. Η φωτογραφία σου πραγματικά υπέροχη κι εγώ λατρεύω τη βροχή. Ειδικά όταν βρίσκομαι πίσω από ένα τζάμι.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα συναισθήματα, τις εικόνες, τις μυρωδιές, τους ήχους της φωτογραφίας σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αγαπώ τη βροχή! από λάθος γεννήθηκα καλοκαίρι... χε χε χε Πολύ μου άρεσαν τα λόγια για τα δάκρυα!!! πόσο όμορφα τα άγγιξες!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!!!!!

      Διαγραφή
  29. Να και η δική μου :) Θα είανι χωρισμένη στα δυο ομως!ΠΕιραζει???ΠΟλυ ομορφη η φωτογραφία σου Ελενη μου, αμέσως μου έβγαλε την ιστορία :)
    http://www.mydreamland.gr/epistrofi-sto-spiti/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες Μαρία!! σε ευχαριστώ για την όμορφη κι αφυπνιστική ιστορία σου!!! και να! περιμένουμε τη συνέχεια!!!

      Διαγραφή
    2. http://www.mydreamland.gr/epistrofi-sto-spiti-meros-2o/
      Ελενη μου λιγο καθυστερημενα αλλα η συνέχεια ήρθε :)

      Διαγραφή
  30. Έτοιμη και εγώ!!! Είναι λιγάκι μεγάλο σας προειδοποιώ...
    http://www.lolmoms.gr/2017/02/h-epistrofh-ths-aswths.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο αλλά πολύ όμορφο!!! αξίζει το χρόνο μας και με το παραπάνω!!!

      Διαγραφή
  31. Αυτή την υπέροχη φωτογραφία την είδα όταν την ανέβασες στην ομάδα. Τη πρόκληση όμως δεν την πήρα είδηση και τυχαία το διάβασα από τη Βάσω με τα λυτρωτικά της δάκρυα. Θα διαβάσω όλες τις συμμετοχές γιατί είμαι σίγουρη ότι θα είναι εξαιρετικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μπορούμε να τα πάρουμε όλα χαμπάρι δυστυχώς σε αυτή τη μεγάλη μπλογκογειτονιά!!!
      Να τις διαβάσεις!! είναι πολύ όμορφες!!!

      Διαγραφή

Ο λόγος δικός σας: